måndag, november 01, 2004

hemma i skövde igen...

och vad nice det e!!! :)
parkerade bilen utanför fem över tre, tog in sakerna, kliade min katt o städade lite. gummi kom hem vid fyra o det blev ett helt underbart återseende, vad vi hade saknat varandra. helt ótrúlegt!
att köra upp gick bra, bilen slukade mer bensin än vanligt eftersom jag har dubbadäck, o så låter den mer, men det e smällar jag får ta ;-)
efter att ha pussat halv ihjäl varandra åkte vi ner i stan o åt pizza på american pizza, mycket gott, sen handlade vi på willy´s o sen åkte vi hem igen. han skulle ringa sin far som fyller år idag o sen duscha, så jag sitter här o väntar på honom, med en urgullig, spinnande katt i famnen... en liten kissi som saknat en jättemycket...

ikväll ska jag o gummi inte göra mycket, kolla på simpsons, skämma bort varandra - vilket e helt rätt, vi har ju varit tillsammans i en månad idag! sen ska jag säga godnatt till min katt o sova hos ástin mín inatt...

jaja... skriver mer imorgon...

bæjó

1 kommentar:

Magdalena sa...

Hrikalega ertu væmin stelpa!