måndag, november 22, 2004

snö igen...

det e otroligt vad den här lilla skånetösen får uppleva i snöväg här i skövde... hehe... det har snöat hela dagen, med undantag för nu ikväll. har fått en del snöbollar på mitt fönster, av ari, drengur o axel. :)
jaja... sov rejält länge idag, typ elva-halv tolv. gjorde lite skolarbete, gummi hade föreläsning på eftermiddagen så det blev lite arbete gjort.
har annars inte gjort mycket idag, har bytt ut mina gula "sommar"gardiner till mina mörkblåa jeans-gardiner, jättesnyggt faktiskt, e nöjd med resultatet o dessutom e det en sak mindre att göra på söndag när det e julstädning. :)
imorgon efter skolan ska jag träna, sen köpa lite ljus till min adventsljusstake o lite mat på willy´s.
stekte sill idag o hade ris till, tyvärr blev det lite salt eftersom "sill i vatten" borde hetat "sill i salt" istället. hatar när de inte märker ut på förpackningen vad som egentligen finns inuti, men det gick att äta. hade gräddfil till. :)
imorgon e det upp kl 9, ska göra arbete i skolan, o det ska helst vara klar på lördag så att jag bara behöver fetcha in det på söndag. ska nämligen till ullared på måndag med lisa o en till, vem det blir e får vi se... hehe...
jaja... vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, det har varit en helt ok måndag, hade kunnat vara roligare, men också tråkigare... hm... gick igenom dansen en gång o fann att jag fortfarande kom ihåg... tacka f-a-n för det, så mkt som vi nötte den igår... hehe...

yes... vi ses...

bæjó!

Inga kommentarer: