måndag, november 15, 2004

trevlig måndag...

yes! :D den här måndagen har verkligen överträffat mina förväntningar på den... hehe... hade sovmorgon till tio, upp o sen till lägenheten. pratade med sofie o vi bestämde oss för att köra o handla. hennes bil e i umeå, så att vi körde i min.
var på ica, willy´s o öb, fick handlat det jag ville inför den här dietveckan. har ju viktväktar-vägning på onsdag nästa vecka o man e ju liiiiite nervös inför det, måste jag erkänna...
kom hem så pass sent att jag fick strunta i feelgood eftersom jag skulle möta mina kompisar vid skolan tio över tre. sprang en runda istället, bort till maxi, till norrmalmskolan o sen hem igen. halva tiden regnade det lite, halva var det uppehåll. nice att va ute faktiskt, men jag sträckte min lårmuskel... igen, typ :( gjorde sen 100 sit-ups. mycket nice!
drog sen till skolan för att fotograferas för emys projekt som ska handla om ett påhittat rock-band, jag e basisten. tur att jag kan spela lite bas, så kan jag lättare gå in i karaktären... hehe...
sen hem snabbt, bjöd gummi på "äkta" skånsk gåsamiddag, mycket gott! jag e ju bäst i köket... hehe...lagom ego, eller? ;-)
var tvungen att dra igen vid sextiden, skulle på möte inför helgens mysteriehelg, där jag har en karaktär som e annorlunda mot mig själv, men det e alltid en utmaning! :)
nu sitter jag hemma hos gummi, har precis ätit lite popcorn o kikat på south park... fick min nya cosmo idag, så jag tror att jag ska läsa den... mycket snart... hehe...
yeeeesa... ha det så bra allesammans... skånestormen blåser för fullt här i skövde, men så länge man e inomhus e det ok... :)

bæ bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

får jag fråga, var var denna mysteriehelg nogonstans? jag har letat på många olika ställen efter just en sån... hoppas du kommer ihåg :)