söndag, november 28, 2004

the weekend

har varit händelserik. i fredags arbetade jag ju på mitt projekt o slöade sen, igår var jag o gummi först i stan o kollade julmarknaden, det var jättemysigt o jag fick köpt en julklapp.
sen hem o gjorde mig lite iordning, träffade tjejerna vid rådhuset kvart i fem. sara var o fick make-up + smink i födelsedagspresent av oss. vi gick sen till chinatown o åt middag tillsammans med henne, o gick sen hem till förfest hos lisa.
gjorde mig riktigt iordning där, hade blå, kort-kort kjol på mig med nätstrumpbyxor (har hört många gånger att jag har snygga ben...hehe... så lite vågar man ju ha) o vi gick till kåren vid tio-tiden.
satt o snackade lite med folk från mysteriekvällen o dansade på scen o hade det hur kul som helst. vid halv ett kom gummi, drengur, guðni o jóna o kvällen blev än bättre. gick hem vid två.
sov ut rejält till kl 12 idag, åt på kryddan med ari, sen hem o julstädade hela min lägenhet o pyntade den. det blev hur mysigt som helst. hade glöggfika idag också, det var jag, gummi, ari, lisa o sara som satt hemma hos mig o drack glögg o åt pepparkakor o en tårta som saras föräldrar gjort till henne. mycket god, bör tilläggas. :)
gick sen till skolan med sara o lisa, lämnade in mitt projekt på ftp o sen fick jag äntligen se filmen som stebbi gjort till árshátið, som han typ lovat mig att jag skulle få se ända sedan han började redigera den i början av april... hehe... better late than never ;-) gick sen hem, åt kvällsmat o fixade lite med saker hemma hos mig.
sitter hos gummi nu o har precis fått en uppdaterad önskelista av pappa, via telefon, ska ju till ullared imorgon o handla julklappar!!! weeee, vad skoj det ska bli, om man bortser från det faktum att jag ska gå upp kl 3 i natt o hämta sara o lisa kl 4 på kurorten *suck* så går det när man ska va där när de öppnar o råkar va den som har bil o har anmält intresse till att framföra fordonet. :( men, det får man ta. har förberett termosmugg till kaffe o ska bre mackor i natt också...

men men... strax dags att sova...

bæjó!

Inga kommentarer: