onsdag, november 10, 2004

karaoke ikväll! :D

wohoo, vad kul det ska bli. ser fram emot att skråla högt tillsammans med en kompis, ensam sjunger jag inte, hur mycket körerfarenhet jag än har...
gick upp vid kvart över tio idag, var jättelat. hade genomgång med min personliga tränare på feelgood o sen var jag o besiktigade min bil. han klarade sig galant igenom o jag får köra den ett helt år igen... :)
ska snart ner till stan med gummi, han ska kolla på skor, sen ska vi äta nånstans o sen ska jag till lisa för att scanna lite foton så att jag kan lägga upp dem här på bloggen.
det e spex ikväll, vi övar på inför julshowen, jag o några till ska dansa, bland annat. efteråt e det karaoke på kåren, som jag skrev ovan. blir inte en alltför sen kväll, gummi ska ju upp vid sju imorgon, om jag inte missminner mig... känns taskigt att stövla in mitt i natten när han sover... jag ska också upp någorlunda tidigt imorgon, ska på filmvisning på odeon o sen nån svensk film, som visst fått bra recensioner. sen ska regissören komma o snacka med oss om den nästa vecka. mycket intressant blir det nog.
jaja... dags att borsta ut mitt nytvättade, jätteröda hår... ha det så kul...

bæjó... :)

Inga kommentarer: