tisdag, november 02, 2004

vem e jag?

bra fråga egentligen... jag e en 21-årig tjej, bor i skövde, pluggar media andra året. har rött hår, blå ögon och en rolig näsa... hehe... har dålig blodcirkulation, lågt blodtryck o problem med min sköldkörtel, men det påverkar mig inte så jättemycket, om jag tar min tablett... hehe... har en liten katt som heter Fred Astaire, han e snart 19 veckor gammal. jag e en obotlig romantiker (därav många kärleksyttringar), läser mycket böcker (margit sandemo), sjunger i kör (musikal mm.), spelar piano o trummor (allt från klassiskt till metallica o nirvana, beroende på instrument o humör) o försöker bara att vara mig själv... att hitta vem jag e... so, take it or leave it... :)

så vad gör jag just nu för stunden... ska snart öppna upp dreamweaver o jobba med min antirök-kampanj... hoppas jag, i alla fall, hinner börja på den innan lunch... ska träna efter skolan, kl 15, får se om man får med sig Gummi, men han var väldigt positiv till det igår i alla fall.

hörs sen!
bye bye

Inga kommentarer: