tisdag, november 16, 2004

trött tisdag...

oh ja, det var det verkligen... vi kunde inte sova för allt i världen i natt...helt otroligt, tror jag somnade vid halv fyra, typ... :S tur att jag skulle upp kl nio, trots det snoozade jag två gånger...hehe

var i skolan fram till lunch o fick en hel del gjort - lagom stolt över mig själv... ;-) sen efteråt drog jag ner till stan o tränade, handlade på lidl o sen snabbt som fan hem igen innan dags att va i skolan kl tre för en lagom tråkig handledning. kom hem o hade inte lov att komma ner till gummi förrän maten var klar...hehe...han hade lagat en mix av korv, lök, svamp, paprika o typ ravioli-liknande pasta, kommer inte på vad det heter, men mycket gott var det i alla fall, så jag tänker hädanefter inte tro honom när han säger att han inte kan laga mat :P
kollade på ett avsnitt av ST-TOS, mycket bra faktiskt för att vara TOS. :)

hm... jo, sitter by the way o skriver på hans bärbara dator, tycker att det e mysigare på nåt sätt jämfört med en "vanlig" stationär dator... jag e skum ibland, men mycket väl medveten om det... hehehe
om nio minuter har jag tvätt, det blir mindre kul, men gjort i alla fall, sitter nog en stund hos katten också trots att jag redan skämt bort honom rejält idag... :) katter kan inte skämmas bort tillräckligt...hehe

imorgon e jag åter kattvakt åt lisas katt, sol, o jag ska få nycklarna innan föreläsning imorgon. ska lyssna på regissören bakom "om jag vänder mig om", blir nog intressant att höra hans p.o.v. kring filmen jämfört med vår egen. :)
blir nog tidig sovtid idag...

ha det så bra i blåbärspajen!

bæjó!

Inga kommentarer: