tisdag, november 09, 2004

våfflor o annat gott...

idag, yes... efter lunchen gick jag ner till feelgood o tränade ben o mage, samt 25 min kondition. sen gick jag hem o pratade lite med mamma på telefon medan jag väntade på att gummi skulle komma hem.
gick ner till honom sen, han höll på att göra våfflor, som vi och ari sen mumsade på. kikade lite eddie izzard "you say 'erbs', we say 'herbs', because there´s a fucking 'h' in it!" *lol* sen stack de iväg för att göra ett par saker (fixa bensin på sverrirs bil, visa sverrir o danas gamla lägenhet mm.) o sen kolla på film, men jag följer inte med... filmen de ska se e not quite my cup of tea, om man säger så... hehe...
laddade hem lite julsånger idag på dc++, så nu e i alla fall min dators musikavdelning redo för julstädning o pyntning. åh, vad jag längtar efter jul nu, har börjat få lite julstämning nu, får nog börja köpa julklappar snart, så att man blir klar i någorlunda bra tid. ullared hade inte varit helt fel... hehe... blir nog en romantisk film ikväll, med cola light o lite... hm, jag har inga popcorn :(
hallonet nästa!
nu började min pelilla prata med mig på msn... så... vi ses i hallonsylten!

bæjó!

Inga kommentarer: