fredag, november 26, 2004

angående spelberoende...

det e väldigt lätt att bli det around here...hehe... gummi fick precis igång sims 2 till mig...wohoo...o jag e helt såld på dynomite, ett helt intelligensbefriande spel som e otroligt beroendeframkallande... har rekord på 6,54 minuter... ;-) *stolt*
jaja... vaknade vid halv tio idag, kollade ut, såg att det snöade igen! wahoo...har 10 cm utanför kanske :) gick till skolan vid halv elva o gjorde klart hemsidan, får bara hoppas att det räcker för godkänt, men det gör det nog, den e interaktiv så att det räcker o blir över... hehe... gummi, som läst två kurser i hur hemsidor ska se ut, tyckte att den var bra..o då e den bra... :)
gick hem vid lunch o sen tillbaks vid två-tiden då lisa påpekade att nåt inte stämde riktigt, sen hem igen.
gummi var i skolan typ hela dagen o pluggade, kom hem vid fem, sen lagade han mat - lasagnette - mycket mycket gott!!! han kan verkligen aldrig mer påstå att han inte kan laga mat...hehe... sen körde vi till maxi vid nio, pantade flaskor o köpte glass o kolasås...mmmmm... jag hittade ett datumljus o sex glöggmuggar i glas, äntligen har jag det i alla fall. all set to advent!
imorgon e det julskyltning i skövde, så då ska vi (kanske jóna också) ner o kolla. gummi ska handla julklappar åt daníel (hans son). sen ska vi fira sara!!!
hm... vad nu... jo, jag har ju nu sims 2, så jag ska provspela det.
yes yes... ha en fortsatt trevlig kväll... I will!

bæjó!

Inga kommentarer: