onsdag, november 24, 2004

weeehaaaa!

jag klarade det!!! var, som jag tidigare nämnt, på viktväktarna idag för min 10-veckorsvägning, eftersom jag e guldmedlem. till allas (o särskilt mig) glädje, så hade jag gått ner 1,1 kg o var nere på vanlig guldvikt... jippie yahoo! vad duktig jag känner mig nu! :)
jaja... promenerade dit o tillbaks, det var en fin morgon. sen hem för att äta frukost, min katt var superkelen... till o med så kelen att han skulle upp på min nacke trots att jag bara hade ett linne på mig... det gör ont att få klor i bar hud....aaaaaaj, o så fastnade han också.... aaaaaj, igen... :(
vid halv ett stack jag ner till stan för att jobba, jobbade 13-18.15 o det var helt ok. ganska mycket kunder o bra försäljning, sålde många vinterskor... hehe
köpte mat på mcdonald´s för att jag skulle på möte o hann inte hem för att äta, mycket gott.
efter jobbet skyndade jag iväg på akut spexmöte, något tragiskt att närvara vid, men helt förståeligt. :( kom sen hem för en liten stund sen, ska nog göra äggmackor snart, e lite hungrig.
vad göra sen idag? hm... inte ett dugg :D hehe... så...

bæjó!

Inga kommentarer: