lördag, november 20, 2004

vanessa scarborough

så hette jag på mysteriekvällen ikväll på kåren, ja.. ihop med den oscarsbelönade skådisen, jack moore... mycket kul att spela en roll på ett sätt som utmanade en själv... :) spelade henne från kl 16.30-20.00 medan gäster frågade ut oss skådisar om vad vår relation till den mördade var för att få reda på vem mördaren var. hur jag var relaterad till den mördade berättar jag inte, det kanske kommer fram vid nästa omgång eftersom min hemlighet förblev hemlig... hehe... tur att den som visste åkte fast innan han avslöjade nåt... :P
jaja...jag gick upp kl 11.50 idag, skulle egentligen gått upp kl 11, men det var mer lockande att ligga kvar hos gummi än att ta sig upp. var sen på dans med spexet, men vi var knappt nån idag så vi struntade i det o beslöt att göra allt bättre imorgon, när desto fler kommer... :)
efteråt var det hem, äta mat, packa samman mina vanessa-kläder o iväg till kåren där det, som sagt, gick mycket bra. de var nöjda med min insats, o jag ska snart skriva ett mail där jag ska be om att få vara kvar o med lite suggestions över hur min roll kan utvecklas.
bowlade också ikväll med gummi, kristjón o óli, mycket trevligt, men jag hade inte vidare tur idag, har ju en varannan-gång-princip. varannan gång spelar jag jättebra, varannan gång jättekasst... gissa vilken gång det var ikväll... *hmmmmm*
efter det var det till eurobaguette, hungrig som en varg. fick en hel baguette med tonfiskröra, den e ju så himmelsk god!!! :D
nu e vi hemma igen, ska kika lite på eddie izzard, sen sova... hm... e min tandborste här eller hemma, antagligen hemma... hmmm... jaja...
ha det så skoj i korridoren! :)

bæjó!

Inga kommentarer: