fredag, november 12, 2004

fredag igen...

o vilken otroligt märklig dag det har varit... sovmorgon till elva, gick sen upp för att kolla att min katt levde. han tyckte att var tråkig, för att stod på mattan vid dörren o väntade på mig.... hehe...
jaja...skulle äta frukost, fred hoppar upp på datorbordet o välter ut mitt glas med juice - rätt över mitt isländska tangentbord => det funkar inte... *suck* detta betyder att jag får så länge köra svenskt tangentbord med isländsk inställning... = trycker jag på "å" blir det "ð"... men, det funkar, vill man bara så funkar allt, ingenting e omöjligt, mirakel tar bara lång tid... :)
what else is new... sorterade o städade ut mitt kök, dvs. nu ser mitt kök äntligen ut som jag vill ha det. flyttade om glas, tallrikar o saker, så nu e det mer luft i köket, o bordet kan användas till mer än bara avlastningsbord... nu kan man även äta där... wohoo... varför har jag väntat så länge på att göra en sådan sak? hm... ska sortera lite till i resten av lägenheten, så att man sen bara kan julstäda o få upp julsakerna när det väl e tid för det... wohoo...
gummi kom hem vid fem, så vi bestämde oss för att hämta mat från kryddan, jag en falafelrulle o han en kebabpizza... det var mycket gott.
ikväll ska han ha pokerkväll med grabbarna, o jag ska chilla här hemma med min katt. får se vad jag hittar på, tror att jag läser min bok som jag köpte igår, nummer 6 i margit sandemos serie "blåljus"... mycket bra serie...
blir lite sur på vissa personer som säger en sak som jag bör respektera o sen bara totalt gör helt tvärtemot själv...
jaja... vi höres o synes...

bæjó! :D

Inga kommentarer: