söndag, november 21, 2004

dansdag...

har det bland annat varit idag, yes.
låg o latade oss till halv tolv idag, det var nice att sova länge :)
igår var vi som sagt ute o bowlade o drack måttligt, så det var absolut ingen bakfylla så långt ögat nådde... hehe...
gummi stack till skolan vid ett för att skriva klart ett arbete som ger honom poäng på en kommande tenta, o jag var hemma o kelade med min katt. rensade upp lite i mitt rum o i köket. samlade ihop kläder jag inte ska använda mer o la dem i en papperskasse, så kan de skänkas till de som vill ha dem.
dansen började halv fem, men egentligen var det sång kl 15...jag var dock lite hes o kände att min hals inte hade det alltför kul, så jag gick bara dit för att dansa. gummi kom hem vid halv fyra-tiden, han hade feber. det blev till att skämma bort honom...hehe... gjorde te o gav honom naturmedicin.
dansdagen gick bra, har lärt mig en ny dans idag som vi ska ha till julshowen, det e en matrix-inspirerad dans till marilyn manson´s "this is the new shit", som just e från matrix revolutions-soundtracket... men, man bör, för övrigt, bara se matrix 1, de andra filmerna rekommenderas inte. förstår inte syftet med att göra uppföljare på den... lyssna till en filmvetare nu... ;-) nä, men vill ni så se den, smaken e ju som baken - kluven... hehe...
dansade till kl 19, gick sen hem... käkade äggmackor till kvällsmat o nu har gummi kommit åter, från sin kyliga promenad till hallonet, med godis o cola light... antar att det blir lite av den bästa av bästa nu... eddie izzard!!! :D *hoppas hoppas*
yes... det var nog all folks... vi "ses" igen imorgon...

bæjó!

Inga kommentarer: