fredag, november 12, 2004

så här mot midnatten...

så uppdateras den här lilla bloggen... hehe...
efter att jag skrev förra gången så var dagen helt ok... var o tränade med gummi, för första gången dessutom, brukar annars träna ensam... men, det gick bra, slet ut mig ordentligt. skönt med sovmorgon imorgon! :D
gick till ica sen o handlade lite, sen blev det mat, gjorde min specialitet, spaghetti med köttfärssås. om det stämmer att vägen till en mans hjärta går genom magen, så lär jag aldrig bli singel igen... hehe ;-)
var o spelade kort med gummi, jóna, ari o gísli, mycket kul och trevligt, det gick inte så jättebra för mig, men det e jag van vid, så jag e ingen dålig förlorare... hehe...
imorgon ska jag träna o sen inte göra ett dugg mer, ska nog umgås rejält med min katt, lille sötnosen...
har förresten lagt till en massa bilder under "bilder", gjorde det ikväll. lite blandat från ísland i somras, o skåne i somras, lite bilder på katten o lite andra bilder från skövde o från min barndom... mycket nöje...
jaja... kokar ägg för fullt nu som vi ska ha till äggamackor, ska kika på star trek o sen sova sju kvart i timmen... (uttryck från min mamma)
så... från oss alla till er alla... en riktigt god natt!

bæjó!

Inga kommentarer: