fredag, november 19, 2004

curiousity killed the cat, you know ;-)

ja, det heter jag, förutom mitt namn, på msn... satt idag o betraktade min katt som satt i fönstret o tänkte att han snart skulle råka ut för svårigheter om han inte slutade vara så nyfiken, så poppade detta vackra engelska uttryck upp i skallen på mig... hehe... kommer bara inte ihåg var det kommer ifrån... men men
gick upp halv tio, gummi fick sovmorgon...fuskis... satt i skolan o funderade ut en bra layout till min hemsida, o gjorde klart en och en halv sida... wohoo... hade sen informationskompetens på biblioteket, dvs. lyssna till en bibliotekarie som berättade om hur man sökte efter artiklar o böcker via deras hemsida... mindre intressant, satt o studerade klockan alt. surfade runt på aftonbladet... :)men, det var en lättförtjänt 1 poäng i alla fall, kunde varit mycket värre.
har kollat till lisas katt två gånger idag också o gett henne mat, så nu när lisa kommer hem (om en o en halv timme ungefär) så kommer hon mötas av en superduperkelig katt, vi har gjort vårt bästa, men det e väl bara matte som räknas... ;-)
har även varit o handlat idag.. var svinhungrig när jag kom hem från lisa vid tjugo i sju o det var gummi också, så han fick gå o hämta pizza... mums verkligen! min specialare, men det gör inget. ska dansa hela helgen, så det gör man av med snabbt. hehe... men, jag e nervös nu inför onsdagens vägning, hoppas det går bra... men, igår fick jag faktiskt en kjol skickad till mig som passade bättre än vad jag trott, så jag tror att det gått bra med träningen i alla fall, har fin-fina muskler... :)
brrrr... fryser lite, sitter halvt inpackad i en filt, men ändå har jag dubbla tröjor o strumpor o jeans på mig... :(
vad ska då vi hitta på resten av kvällen då? ska nog chilla lite tillsammans nånstans o inte göra mycket mer... jaja...
jo, jag fotograferade snön idag också, slängde en snöboll på gummi också... hehe... jag träffade faktiskt, brukar inte träffa annars... det e kallt o snön ligger kvar, det e så himla mysigt :) längtar tills julskyltningen!!!
skickade mail till úlfljótsvatn igår, skrev lite på isländska till dem, hoppas de tycker att jag e duktig... hehe... jag tycker det i alla fall... ;-) elli hjälpte mig, via msn, att rätta ett grammatiskt fel, men annars var resten nog rätt...
nu blir det ett sånt långt blogg igen... jaja... ni får ha överseende med detta, jag e helt snackesalig nowadays... nanna eller pelilla, kom online, babes! :D

bæjó! :)

Inga kommentarer: