lördag, november 06, 2004

da partyanimal...

eller i alla fall något liknande, e jag den här helgen... hehe... idag var det personalfest, dvs. bio, mat o pub... kul, men jag gick tidigare än de andra, e svintrött... imorgon, eller idag, eftersom klockan e över tolv, ska vi alla ut till bogrens på feelgood-party... antagligen mat på nåt ställe o förfest hos någon... wohoo...
idag gick gummi upp strax efter nio, stack kvart i tio, jag gick upp tio över tio... stack o tränade, handlade lite, bakade en äpplekaka som jag bjöd gummi o ari på, den blev kanongod!!! :) resten fick jóna o hanna till efterrätt på sin Idol-kväll...

tja... o så har jag kollat till lisas katt två gånger idag, hon har fått dricka ut kranen, leka lite, kelat lite... o varit allmänt gosig, men jag föredrar nog min lille fred ändå... hehe...

yes, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så jag ska nog gå en trappa ner o kura ner mig under mitt gosiga täcke...

góða nótt o bæjó!

Inga kommentarer: