onsdag, november 17, 2004

ja, se det fucking snöar!!!

ja faktiskt, det började snöa när jag var på väg från lisa till kåren för kvällens spex. mysigt värre, men inte hade jag väl funderat över det vita kaos som möter en utanför fönstret när man kikar ut... det har jag absolut inget emot, jag älskar snö!!!
lille fred har varit väl omhändertagen av gummi, o jag har sett efter sol, som för övrigt också e jättesöt, men lite partisk e man ju... ;-)
gick upp strax efter tio, hade ställt klockan på kvart i, men jag var så trött. gummi hade redan försvunnit en stund innan, så det var bara jag.
slappade lite, gick sen till stationen o fick nyckel av lisa till hennes lägenhet, sen till min chef för att säga att det e obligatorisk dansdag med spexet på lördag (o söndag) om man vill va med o dansa på julshowen, o det vill jag ju väldigt gärna! :)
sen till odeon för en föreläsning med regissören som gjorde "Om jag vänder mig om", björn runge... mycket bra o intressant föreläsning, blev verkligen inspirerad till att göra en film a la kubrick eller coppola... hehe...
jag stack o tränade efter detta, hade ont i ena lårmuskeln så jag fick ta det lugnt med benträningen idag, men det gick bra i alla fall...
kom hem, satt o väntade på att gummi skulle komma hem så att vi skulle äta, men till slut var klockan för mycket o jag fick skynda mig iväg till lisa... förbri kryddan, självklart... hehe... gott med falafelrulle! :)
det gick bra på spexet, ska nog med all säkerhet avgå som pr-ansvarig, känns som att man har för lite tid åt alla saker man ska göra förutom det... :(
hm... ja... det snöar, men det har jag redan sagt. imorgon har jag föreläsning med nån konstnär som gör interaktiv konst, o så e det nån bibliotekskurs också... hm... men, förhoppningsvis så blir det intressant o så hinner jag nog arbeta lite på min hemsida... kanske... hm... kikar nu på mitt schema...lektioner heeeeela dagen, trist värre, får plugga på fredag istället då... :( o jag som e ledig då...men, det får inte hjälpas, ett projekt e ett projekt :)
men... nu ska jag klia katt!

bæjó! :D

Inga kommentarer: