torsdag, november 04, 2004

later that evening...

ojsan! det var nästan lite poetiskt, berättande på ett sätt jag inte skrivit på mycket länge... kanske dags att börja skriva noveller igen... :)
efter skolan (där jag, för övrigt, gjorde lite på min hemsida o uppdaterade min loggbok), stack jag hem... typ tre timmar för tidigt, men det var handledning o jag orkade inte göra mer idag ;-)
stack o tränade, gick kanonbra! sen åt jag o gummi lite rester av min kebabgryta jag gjorde igår - smakade hur gott som helst, som vanligt... hehe... sen gick vi till lisa (jag e kattvakt åt hennes söta katt, sol), matade sol, rengjorde lådan o kelade lite med henne... hon har en otroligt mjuk päls, undrar vad för slags balsam lisa använder... hehe...
sedan vi kom hem har vi inte gjort nåt vettigt alls, bara chillat i soffan, kollat simpsons, family guy o lite annat. min katt e helt knäpp, så han har ju också varit en del av the entertainment so to speak... :P
yeeees... då var bloggen klar för nu, inväntar gummi vilken sekund som helst... sen ska vi väl ner till honom igen om nån timme o sova...
vi ses i lingonskogen!:D

bæjó

Inga kommentarer: