söndag, november 07, 2004

wow! det verkar funka...

ja, bloggen, den funkar bara när den själv vill... och det e inte precis var dag, mer varannan... hehe...
runt omkring mig, på datorbordet, promenerar min lille katt, han e ganska kelen för stunden o spinner rejält... hehe...
well... helgen har varit mycket bra. igår var jag inne i stan en kort runda, sen gjorde vi absolut ingenting till halv sex, när vi alla samlades hos ari o gick sen till kryddan o åt. det var jag, gummi, ari, hanna, óli, kristjón, grétar o elís som käkade tillsammans... mycket god mat, som vanligt. sen gick vi tillbaks till ari o fortsatte förfesten. grétar o elís gick hem till sitt, jóna, axel o villi joinade oss senare. very very nice indeed... tog lite foton, de som inte kom med på aris blog kommer upp på min blog... tja... whatever...
sen stack vi till bogrens, det var feelgood-party... drack oss mer eller mindre redlösa, ingibjörg, elli o gunnar joinade oss där... otroligt kul var det, dansade o umgicks... mycket nice!!! :D
det var nån som tog foto av mig, jóna o óli, ska se om jag hittar den nånstans... yeeees...
well, sov till typ elva-tolv idag... gottigt... jag var mindre bakis, gummi mer... hihihi...
sen stack jag, gummi o ari till mcdonald´s o käkade, vi kollade sen på "kill bill 1" & "2"... mycket bra filmer, även för en filmvetare... :)
håller på att tvätta just nu, ska se om man blir klar inom en vettig tid, känns dock skönt att veta att det inte e skola imorgon... wohoo...

bæjó!

Inga kommentarer: