tisdag, november 02, 2004

senare...

funderar seriöst på att bilda en ny förening "latmaskarnas riksförbund" där jag ska vara riksordförande, typ... hehe... orkade inte ens träna idag, men vi ska nog iväg halv elva imorgon förmiddag o träna, så det ordnar sig.
satt lite till idag i skolan o gjorde inget, hehe... som vanligt, lat som jag e... har i alla fall påbörjat mitt projekt, så so far so good...
annars har dagen varit lugn, kliat min katt o umgåtts med gummi... ganska chillt... chattar lite på msn, men blir utloggad ibland när mamma går ut på nätet eftersom jag har msn där också... pucko mig som glömde bort att avinstallera det innan jag stack upp hit igen... hehe... men, det e lugnt, får nog ringa mamma o be henne avinstallera det... :)
jaja... klockan e kvart över nio o skövde e dött... ska gå o sätta mig i soffan hos gummi igen...

bæjó...

Inga kommentarer: