tisdag, november 09, 2004

sitter i skolan...

och inte gör jag mycket vettigt. har gjort lite på min "kampanj", men typiskt nog glömde jag mitt infoblad som jag tog på apoteket igår :( kan inte göra mer än att skriva lite om vad mitt projekt handlar om. har även påbörjat ett quiz in flash som jag ska lägga till dit, om det går vägen...hehe...men, scen 1 är i alla fall klar...
idag ska jag träna o inte göra mer... gick upp tio över nio, sen upp till mig o hann inte mer än att äta frukost o klia katten förrän det var dags att bege sig mot skolan...
yes... kanske dags att göra nåt mer vettigt, men som vad? hemsida är också uppdaterad... igår la jag, för övrigt, upp en mapp bland mina bilder med gamla bilder från skåne... lite La Maffia-bilder o lite galna festbilder... hihi...

ses senare... bye bye

Inga kommentarer: