tisdag, november 23, 2004

imorgon är det dags...

då e det dags för vägning på viktväktarna, o jag e jättenervös, undrar hur det gått under dessa tio veckorna... :S
jaja, provade min diesel-tröja, den jag fått av min trådsmala kusin, gunilla, o den passade bra på mig, alltså bör jag inte oroa mig för mycket... hehe
idag har jag varit i skolan o gjort klart grovarbetet på min hemsida, ska bara finlira lite under veckan, o lämna in på lördag eller söndag. känns mindre stressat nu när man börjar se det färdiga resultatet. ta en kik på min hemsida om ni vill se... :)
har inte gjort mer vettigt, om jag ska vara ärlig. jag o gummi grävde fram min bil från snömassorna, det var MYCKET snö... gummi fick sen backa/köra fram, tills vi fått bilen ur sin dumma parkeringsplats (självklart hade plogen dragit upp en snövall bredvid min bil), och jag fick putta den fram o åt sidan för att vi skulle få ut den. men, det gick till sist. tur att man har lite muskler i alla fall, skulle aldrig klara mig utan dem... hehe
vi körde sen o handlade på willy's o öb, köpte ljus o mossa till min adventsljusstake, samt glögg o mandlar som vi ska ha vid något tillfälle... nu e nog all set to första advent. gjorde spaghetti o köttfärssås med kycklingfärs, squash, lök, svamp o krossad tomat med fullkornsspaghetti, det var verkligen jättegott! jag e kanon på matlagning! (lagom skryt eller? hehehehe...)
fick min "hennes"-tidning idag också, så den har man läst lite halvt om halvt, får ta det ordentligt imorgon eller så med en kaffe latte eller nåt... :)
imorgon e det, som sagt, vägning *bläää*, sen lite skola (kanske - annars sitter jag hela torsdagen istället, känns mer motiverat, e stressad imorgon), sen ska jag jobba 13-18.15, emergency-meeting med spexet halv sju, spex sen, o sen hem... o så har en till dag gått... *suck*
yes yes...

bæjó!

Inga kommentarer: