måndag, november 08, 2004

vacker kvällshimmel

ja verkligen, den e grå-rosa-blå-orange... molnen på himmeln skyler solen, så att molnen färgas, o det e så vackert, det trollbinder mig på nåt sätt...
idag var jag ledig från skolan, gummi gick strax innan tio o jag sov en liten stund till, gick upp kvart över tio, chattade lite o gick sen för att träna. det gick jättebra, köpte ett kort jag ska skicka till pappa, fixade ny medicin på apoteket, fick dock vänta en hel halvtimme, hatar att stå i kö på apoteket, det tar ju en sån otrolig tid... :( de skyndar sig ju inte precis...
sitter o gör inget för stunden, kollar lite på den gamla kultserien "beverly hills"... hehe, snart e det simpsons. laddade ner lite "hipp hipp" och tänkte också kika lite på eddie izzard (tidernas roligaste komiker... ;-) "I come from Europe, where all the history come from... hahahahaha)
ikväll blir det grekisk sallad, som man nästan blivit lite expert på att göra. gummi e i örebro med drengur. madda hade skickat ett paket från usa o det har på nåt skumt sätt landat i örebro, hm... märklig postsystem, nästan man blir pissed när man tänker på inkompetensen o nedskärningarna inom det svenska postväsendet... :(
nog pratat om politik... hoppas ni alla får en trevlig kväll, har lagt till två bilder under albumet "skövde", tänkte lägga till ett album med bilder från skåne, o så ska jag scanna in bilder på lisas scanner, så kommer det än fler. vissa kör fortfarande analogt framför digitalt... hehe
tänkte även kolla in ett vhs-band jag har från min student, just for old times... hehe...
o tack till dig, nanna, min allra bästa vän (du också pelilla, ni e båda mina två bästa vänner... vi e ju La Maffia!!! ;-)... hehe ) du fick mig att inse ett par saker idag o hur man tänker annorlunda, e dig evigt tacksam... en stor kram till dig...
yeeeeeeeees... nu e det tv-dags... ses ute i lingonskogen! :D

bæjó!

Inga kommentarer: