söndag, november 14, 2004

mitt i natten...

så sitter man här, hos gummi, o bloggar.... hehe... tja, vad kan jag säga? kåren var inte ett dugg kul idag, visst det var trevligt med alla granna pågar i kostym o lisa o sofie, men det var också allt... gick hem med sofie vid ett-tiden. satt o drack te med henne hemma hos mig till för ungefär...tio minuter sen, sen gick jag ner hit o hon hem till sig.
sitter o väntar på gummi, han stannade kvar med de andra stiliga islänningarna, på kåren, men jag e så otroligt trött att jag nog tar o lägger mig istället för att sitta uppe o surfa på internetvågorna... ;-)
ari lärde nån svensk, vid namn tor, att säga "du har de vackraste ögonen jag nånsin sett" på isländska, det provade han sen på mig utan att veta att jag 1) kunde isländska 2) inte var singel 3) visste att ari lärt honom det... det var mycket kul att berätta detta sen för ari. han garvade ganska bra åt det... hehe...blev också lite foton tagna, får se när man får vantarna på dem... :)
nä, nu e det bannemej sängdags... vi hörs o ses ute i buskaget! ;-)

góða nótt & bæjó!

Inga kommentarer: