söndag, oktober 31, 2004

konserten gick kanon...

ja absolut! alla sjöng bra, inget fel -förutom köran som sjöng en vers fel på "go go go joseph", men det e som det ska va... hehe... publiken var helt underbar, gav oss stående ovationer, o vi fick sjunga om en låt - "det sker ett underverk", aka. "there can be miracles" från "prince of egypt".
dagen började med att jag snoozade mig till halv tio, sen upp o hjälpte mamma o ann-margreth förbereda inför gåsamiddagen. mormor, ove o torbjörn kom. det blev räksmörgås till förrätt, gås med diverse tillbehör till huvudrätt och fruktsallad till efterrätt... mycket mycket gott... dessutom blev det rester över som ska medfölja mig till skövde ;-)
efter det bytte jag snabbt däck på min bil, jösses vad den låter med dubbadäck... hehe... o sen bar det av mot trelleborg, upptäckte att köran gett mig fel info angående scenklädsel, dvs. sagt vit ovandel till mig o sen menat svart... tja, gunilla fick rycka ut o köra in till stan med en svart skjorta till mig, så det löste sig... *puh*
att öva in de två låtar jag inte kunde, gick på två-tre minuter o konserten gick, som sagt, mycket bra... förutom en liten detalj... jag får alltid så jävla ont i mina axlar av att stå o sjunga konsert... antagligen höjer jag mina axlar när jag håller i mina noter... aaaaaaj, säger jag bara... e hur spänd som helst nu... men, det avhjälpter ett bad något...
så... imorgon kör jag hem... wohoo... har saknat skövde... har saknat gummi så otroligt mycket, det ska bli så underbart att träffa honom igen... :)

ses imorgon...

bye bye...



Inga kommentarer: