fredag, oktober 29, 2004

hemma i skåne...

oh yes... det e trevligt... men, 1) vädret kunde varit bättre 2) det kunde varit varmare 3) gummi kunde varit med... men, det e trevligt ändå... hehe
mamma o ann-margreth skämmer bort mig... hihi...
idag var jag kl 9 hos doktorn o fick tagit blodprov, jag hatar det... jag hatar nålar... men, det gick bra och jag överlevde det hela ;-) sen var det iväg till pernilla som fixade ett riktigt RÖTT hår... hehe... jösses, riktig redhead e jag nu :P
körde ut till pappa o fikade med honom, sen hem till fuglie igen, stack iväg till vellingeblomman o köpte lite saker inför julpyntandet... har kommit ihåg julgranen o pyntet... antar att granen får stå hos gummi, annars går väl katten lös på den... hehe...
längtar tills jag kommer hem, saknar gummi jättemycket... på måndag ska jag få nyckel till hans lägenhet... weeee... och då har vi också varit tillsammans i en månad, en månad som gått otroligt snabbt och bra... :)
fred mår bra, det får jag dagliga rapporter om...

jaja... ska väl lämna datorn nu, jag e en riktig tölvunörd... ;-) ska kolla på film med mamma o ann-margreth... så, ha det bra allesammans...

*puss på dig, ástin mín...*

bye bye



Inga kommentarer: