lördag, oktober 23, 2004

fest ikväll...

yeeeees... party party... på kåren ikväll, det e 80-talsfest... weeee... gick upp strax över tio idag, åt frukost, klädde på mig och gick sen till jobbet. det var en helt ok dag, ganska lugn, men ändå saker att göra... :)
gummi, dana och jóndi kom på besök, pappa sverrir stannade kvar utomhus... trodde att jag inte skulle få pussa gummi förrän ikväll, men det fick jag visst... hehe...
efter jobbet köpte jag lite sushi på voda, gick hem och åt det snarast... det var svingott, men jag har, för säkerhets skull, bottnat med två mackor och en clementin så att jag inte riskerar grym hunger när jag ska "supa" ;)
det regnar från och till idag :( trist, men det e ju höst, så vad förväntar jag mig... hehe... men, jag har ju bara sol hos mig, så egentligen inga bekymmer alls...
håller på att visa lisa, via msn, vad blogg e för något... Fred Astaire, min gulliga katt, e helt knäppis idag, ena stunden vill han kela, andra stunden vill han fightas... ninjakissi... han e ju i och för sig tigerrandig... ;)
snackade lite med jóna på msn idag o hon skulle nog ut efter sverrir och danas fest, kul, jóna e rolig att festa med. :)
ska på förfest hos lisa ikväll, så tyvärr ska jag inte med till sverrir och dana... sen ska vi till kåren efter det, antagligen ska gänget från ryd också det... hoppas...
yes... nu ska jag kika lite på tv och chatta... mindre än två timmar tills jag ska va hos lisa...

bæjó

Inga kommentarer: