lördag, oktober 30, 2004

vita fingrar...

har jag nu :( det e min "utmärkta" blodcirkulation som e igång igen... hehe... mina fingrar o tår är helt stelfrusna...
idag har det varit mulet o det har regnat lite. var uppe i förmiddags vid morfars grav och tände ljus o la ner en liten utsmyckning som jag köpte igår på vellingeblomman. mamma krattade bort lite löv, o det blev verkligen jättefint.
sen stack jag till stan, fick ett par byxor lagade, kollade på när min äldsta styvbror spelade fotboll, trelleborgs kommun vann över vellinge kommun med 2-1... men, det var bara på skoj, inget allvarligt. :)
sen hem till pappa, åt mat, umgicks o jag hittade lite foton från min student som jag ska ha med mig upp till skövde på måndag.
sen hem till fuglie igen, gjorde inget vettigt what so ever, tog ett bad, jag var stelfrusen... men, jag kanske skulle ha väntat med tanke på att jag e stelfrusen... igen... :(
åt pizza idag med mamma o ann-margreth, en hel särbeställning från var o en... hehe... ett exempel: min pizza: en pizza utan tonfisk med ananas istället (ja, ni som vet vilken det e, vet också hur jag brukar beställa... hehe), plus vitlök och så lite ost som möjligt... det blev gott... bör tilläggas att en viss vitlöksdoft fortfarande ligger över vardagsrummet... ;-)
jaja... kvällen lider mot sitt slut här i fuglie, medan den just börjat i skövde... undrar hur mina vänner har det, undrar när gummi kommer hem... skulle vilja chatta lite med honom, men det ser ut att bli sms... :)

jösses då, nu e mina fingrar vita och naglarna lila... varför fick jag ingen bättre cirkulation? :(

imorgon ska jag byta däck på min bil, o ja, jag gör allt själv, inget meseri här inte... hehe... sen kommer mormor, morbror ove o ann-margreths son, torbjörn, hit på en riktig skånsk gåsamiddag. efter det ska jag till trelleborg o sjunga konsert med kören, det ska bli mycket roligt! det var ett bra tag sen... ska bli trevligt att träffa alla igen... :)
nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer... snart ska man "hem" igen, det ska bli very nice indeed... hihi... längtar efter er alla, men speciellt efter en viss gummi, ástin mín eina *pussar*... önskar att teleport-system fanns... hehe...

jaja... bye bye

Inga kommentarer: