tisdag, oktober 26, 2004

ny vecka, nya tider...

eller i alla fall, ny vecka... hehe... gummi gick upp vid åtta, själv fick jag sovmorgon till tio...*jippie* fred kom upp, strök sitt huvud mot mitt, spann loss och la sig på magen på mig och ville bli klappad... söte kissin min... hihi... gick upp halv elva till slut och gjorde inget vettigt tills jag såg att gummi kom hem vid tolvtiden, gick ner till honom ;-)
han stack iväg vid halv ett för att skaffa släp för att få iväg sirrýs saker från sin lägenhet, folk från eimskip kom senare i eftermiddag för att hämta det, samt lite av sverrir och danas saker. sen ska han hjälpa dem lite mer, så jag vet inte riktigt när han kommer hem, men jag saknar honom jättemycket. ska bli nice att ha honom här... :)

jag var i skolan från 13.15-16 idag, det var lite trist, satt o gäspade hela tiden... hehe... fick i alla fall veta att jag fick VG på hemtentan i audiovisuella mediers historia!!!! weee... jag e så bäst! hade 20/22 poäng på den, inte så illa pinkat ;-) hade seminarium idag där vi skulle kollat in olika websites och skriva vad vi tyckte om dem utifrån frågor vi fick av läraren, det gick faktiskt bra. det var jag o emmy som hade valt national geographics, så vi var uppe samtidigt.
gick sen hem, har verkligen inte haft ork till något alls idag, e fortfarande grötig i halsen, men jag har i alla fall inte ont, alltid nåt bra. fixade lilla bloggen igår, hoppas ni e nöjda med resultatet. har börjat förstå templates lite, tack vare gummi, tur att jag har honom, ástin mín eina... :)

ja... gjorde falukorv i ugn till mat och åt spaghetti till, det blev hur gott som helst, jag e hur bra som helst på att laga mat... hehe... just nu berättade min polare nanna att hon ska flytta till sin pojkvän imorgon, grattis nanna! lycka till, baby! :D *hejaramsor* ;-)

fred har varit knäpp hela eftermiddagen, men nu sover han någonstans, har börjat packa min skåneväska, ska bli nice att komma hem till skåne och bli "bortskämd" ... hihi... hoppas min röst e bra tills konserten på söndag, ska klippas och färga håret på fredag, ska bli trevligt att bli 100% redhead igen... ;-) och så ska jag ta blodprov
:( vill inte... men, ska de kolla sköldkörteln så ska de ...
jaja... ska prata vidare med "La Maffia" nu... vi hörs o ses... :D

bæjó





Inga kommentarer: