söndag, oktober 24, 2004

söndagstrött med ont i halsen

ja, det e sant... jag har ont i halsen *suck* 80-talsfesten var mycket rolig, fastän att det inte var så mycket folk på kåren som vanligt. det var fler än oss som var utklädda... hehe... jag kommer inom kort lägga ut bilder på hur jag såg ut... :)
gummi och de andra islänningarna kom dit vid halv ett-ett... träffade honom nere vid garderoben och det blev ett enormt pusskalas... hehe... fan vad jag hade saknat honom... det e då man inser verkligen hur mycket en person betyder för en... jag älskar dig, guðmundur árni hilmarsson...
efter kåren körde dana oss ner till stan och vi åt på eurobaguette, de har verkligen otroligt goda baguetter, ungefär i lund-klass... hehe... sen gick vi hem, sakta med säkert...gummi sa ett par saker på vägen hem som verkligen fick mig att må hur bra som helst *puss* fick sällskap en bit på vägen av grétar. satt uppe en stund och snackade, kollade mail etc. innan vi gick o la oss vid halv fyra. men, fasen vad ont jag hade i halsen :( , drack en kopp te och sen sov vi...
idag har jag också lite ont i halsen, känns tjock i halsen... gummi var bakis *tihi* så han gick o tog lite medicin och sen en dusch... det gjorde susen... sen blev det bakismat, dvs. pizza hos kryddan - sveriges godaste pizzor, ingen snack om saken... ;)
nu e gummi, ari, stebbi, drengur och jóna ute och spelar bolti, själv sitter jag med en sovande katt i mitt knä och funderar på att ringa min pappa... ja, det ska jag nog göra...

bæjó

Inga kommentarer: