söndag, oktober 24, 2004

hoppas nu inte...

att det e körtelfeber jag fått igen, i så fall blir jag inte direkt glad... vet precis hur ont det gjorde förra gången och hur dåligt jag mådde... det e en sjukdom jag inte ens önskar mina värsta fiender... hehe...
gummi sitter i soffan och pluggar och freddy försöker dra ner mina skor från min hängande skohylla... får väl tilläggas att han inte brukar lyckas... ;-)
lite uppdatering...
gick ner till gummi efter fotbollen och stannade där tills sverrir ringde och frågade om vi ville äta kinamat med dem, det tackar man inte nej till... :) god mat och trevligt sällskap...
åkte hem vid en halv tio, hämtade en bok hos binna och villi, sen hem till gummi och hjälpte honom (ytterst jättelite) att packa lite saker som han skulle skicka till ísland.
så nu sitter vi här, jag har precis druckit te och håller tummarna för fullt att jag inte ska bli sjuk, kör stenhårt på hästkur... ;-)
ser ut som en trollunge i håret, en av de få gånger man har fin-fin volym i burret... hehe...

jaja... klockan e mycket, ska börja skolan 10.15 imorgon, nåt man inte riktigt vet om man ser fram emot... men, man ska ju hem till skåne på torsdag, så då blir allt bra... hoppas jag ... :P

bæjó og góða nótt

Inga kommentarer: