söndag, januari 30, 2005

trött...

det är jag, men ändå sitter jag uppe och spelar multiplayer på "call of duty", lite datanörd man är... hehehe... ;-) men men, jag orkade verkligen inte festa, så det blev detta istället, och det är minst lika roligt att kunna bevisa för pojkarna att man är nästan lika bra som de på krigarspel. :)
jobbade på Nilsons idag, fyra timmar, och fick dubbelt betalt! wohoo... jobbet bjöd på dagens omgång sushi... sålde många skor, och börjar bli allt mer trygg på vad det är jag gör med den där hundans datorn vi har... hehehe...
åt resterna av kebabgrytan när jag kom hem, sen har vi inte gjort mer än att kika på tv och klappat katten. så fick man ett msn-meddelande från elli "vill ni spela 'cod'?" absolut! :)

imorgon ska vi inte göra mycket, handla lite på ica, försöka få över lite saker till lägenheten, jag måste plugga lite och så vill jag gärna få lite mer nerpackat. fick papper på jobbet idag som man kan packa ner glas och prydnadssaker i. perfekt!

men men, nu är det tillbaks till "call of duty"!!! see ya!

bæjó!

Inga kommentarer: