söndag, januari 09, 2005

såhär en söndagkväll...

så sitter man ensam eftersom gummi råpluggar inför sin tenta imorgon bitti... jag och katten sitter och kikar på film... hehehe... tror inte att hans filmiska intresse är särskilt stort, han föredrar att sova sött i famnen... :)
imorgon ska jag seriöst sätta igång med jobbet på min hemsida, ska börja åtgärda de första sakerna. sen ska jag nog ta det fucking lugnt... jag har ju, halvt-om-halvt, jullov... :þ
mailade iväg lite jobbansökningar till akureyri, en del adresser ville inte skolmailen få iväg, ska prova imorgon via hotmail, känns som att det går mycket lättare...
har städat lägenheten idag, lite halvslarvigt - det var inte så skitigt som jag trodde... och nu håller jag på med tvätten, den bör nog va klar till kl 23, hoppas jag, då tvättiden går ut...
ska också snart in i duschen, och sen gå till sängs vid ett senare klockslag, är inte direkt trött...

ha det så skojsigt!

bæjó!

Inga kommentarer: