tisdag, januari 04, 2005

tentaångest...

det hade jag imorse och fram tills en halvtimme innan det var dags att sätta sig ned vid ett bord och skriva. när det var fem minuter kvar så sänkte sig lugnet över mig och jag var cool när vi fick börja skriva. läste igenom pappret och fann, till min lycka, att jag kände igen den flesta frågorna från exempeltentan... wohooo... skrev oavbrutet i två timmar och gick sen hem.

idag gick jag upp halv tio, kelade halvt ihjäl fred, han lade sig över min arm och vägrade att flytta sig förrän jag klappat honom jättemycket. så då fick han ligga där och spinna loss... :) gick sen upp och gjorde inte mycket vettigt förrän det knackade på min dörr, och sofie stod där, med en bag på axeln. hon åkte hem ikväll när hon var klar med tentan. lyckost! det skulle jag också vilja göra, men det är ju så dyrt att köra fram och tillbaks mellan skåne och skövde.
gummi skulle kommit hem ikväll, men pga. snö så kommer han inte förrän i övermorgon :( men, man överlever väl på något sätt.

imorgon ska jag ta det lugnt och förbereda lite infor förbättringarna jag ska göra på min hemsida. planerar in en intervju med en som rökt länge, får se om hon ställer upp, men det hoppas jag. så jag ska också försöka få iordning ett frågeformulär till henne. ska träna kanske imorgon också, och jag måste handla också. gjorde en stor portion spaghetti med köttfärssås ikväll, så det räcker till torsdag i alla fall... hehehe...

men, nu ska jag kika tv och ta det lugnt. blir nog lite äpplekaka ikväll... ska spara en liten bit åt gummi som jag lägger i frysen. är helt slut i skallen efter den intensiva informationstömningen som skedde idag... ;-)
ha det bra allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: