söndag, januari 23, 2005

godkväll to you all!

hoppas ni alla haft en trevlig söndag, det har jag verkligen haft! :) hade sovmorgon till kl 11, mycket märkliga drömmar har jag haft, men det är inte något ovanligt... hehe... vi åt "bakismat" på mcdonald´s och handlade sen lite på maxi. msn har inte riktigt funkat som det ska, så man har varit lite borta från omvärlden idag... :( men, det har funkat. har kollat på jaktstarten (skidskytte) för damer idag och så har jag sett "time team". köpte en skvallertidning (iiiii...pinsamt, men sant...) så veckans dos av skvaller blev snabbt tillgodosett... ;-)

har även tvättat ikväll och kollat på "america´s sweethearts", en mycket bra och rolig film jag sett innan. ska snart ner till gummi för att sova. imorgon har jag skola mellan 13.15 och 15. inte alltför betungande... senare imorgon ska vi iväg och träna tillsammans. får komma igång ordentligt nu...
gummi har LAN-at hela kvällen nu med elli, guðni, ari, axel, óli och villi. antar att de haft det hur skoj som helst med att "döda" varanda... :þ vill själv spela lite Quake III Arena, så jag ska försöka övertala gummi när jag kommer ner... hehehe...

men, hoppas ni tyckte bilderna blev bra. nu ska jag göra mig iordning för sängen... ha det så bra. fortsatt trevlig kväll!

bæjó!

Inga kommentarer: