söndag, januari 16, 2005

den här helgen...

har varit hur rolig som helst! :) igår skrev gummi tenta, sen när han kom hem gick vi och ari till kryddan för att äta pizza. gulli och kristjón kom också, och det var hur roligt som helst.
när vi kom hem igen så var det hem till ari för förfest. tillslut var det jag, gummi, ari, kristjón, gulli, óli, axel, villi, grétar, elís och jói som var där. ingibjörg, binna och hanna kom förbi en liten stund innan de gick vidare till jóna för att spela spel. efter att ha pratat med jóna idag, så vet jag att de hade det trevligt.
jag hade också det hur trevligt som helst hos ari, vet inte om det berodde på att jag, utan några större problem, drack 1/3 liter vodka blandat med sprite och juice. gummi fick sen höra, när jag gått upp pga. trötthet, att han hade haft tur med mig eftersom jag var så trevlig, öppen och lätt att prata med, seriöst och skämtsamt och att jag kunde skämta om allt - till och med mig själv. tycker att det är trevligt när man hör något sånt om sig själv, självförtroendet ökar liksom och man sträcker extra på ryggen... hehehe... berättade detta för mamma i eftermiddags när jag ringde hem, och hon var stolt, det hörde jag på hennes röst... ;-)
nu idag tar vi det väldigt lugnt. var och åt på mcdonald´s, handlade lite på maxi och sen hem igen. åh vad vi är trötta, gummi låg och sov två-tre timmar på min säng, men jag kan inte sova om det inte är natt... :þ
nu tvättar jag och vi ska snart kolla på dvd med extramaterial (star wars)... ha det så bra i jordgubbssylten!

bæjó!

Inga kommentarer: