måndag, januari 24, 2005

en måndag...

snart passerad och vad har jag åstadkommit idag? hmm... sov till halv elva, var enormt trött, men det var nice att sova. fick min hennes-tidning idag, bra nummer, men cosmopolitan är nog snäppet bättre.
var i skolan mellan 13.15 och 15, föreläsning om skräckfilm och analys. mycket intressant föreläsning faktiskt... :) gick sen hem och åt vid femtiden. jag och gummi stack till feelgood vid sextiden, jag tränade centre och gummi cyklade under tiden. träffade christel på träningen (min chef på "Nilsons") imorgon är det aerobics dans, det ska bli så kul. har inte dansat sen början av december. saknar dansen mycket.
nu sitter jag här och gör inte mer än att blogga och kolla på discovery channel, den bästa kanalen vi har här, faktiskt. intressanta historiska program, vetenskapsprogram mm.
det ligger fortfarande snö på marken, det snöade lite i förmiddags, men nu har det slutat.

imorgon ska vi kanske se hitchcock´s "psycho", om läraren hittar den i flyttröran... hehe... annars blir det en annan hitchcock-film. vi ska börja kl 9.15, så det blir till att gå upp kl 8... iiiii, det är ju mitt i natten :þ

jaja... ni får ha det så bra så länge...

bæjó!

Inga kommentarer: