torsdag, januari 13, 2005

att vara mig...

måste vara underbart... för stunden i alla fall... hehehe... bara slappa runt och njuta livet i ett par dagar till. i och för sig har jag en hemsida att fixa till, men det tar inte så mycket tid eftersom det bara är finjusteringar :)
idag kom jag upp ur sängen kvart i elva och gick upp till mitt. fred var, som vanligt, kelig så in i så det var bara att klappa och klia honom.
har träningsvärk i triceps, biceps och fram- och baksida lår, resten av kroppen mår bra. idag har jag inte gjort mycket. var på ica vid ett tillfälle och handlade lite mat. har bara slappat resten av dagen.
gummi har varit i skolan och sen hemma och pluggat hela dagen. vi åt middag tillsammans och nu sitter vi och kikar på tv. kl 22 kommer en intressant dokumentär på trean "vi äter ihjäl oss", missade förra gången den sändes, men nu ska jag minnas det och spela in det.
till helgen händer inte så mycket. gummi ska skriva tenta på lördag eftermiddag, jag ska till bogrens med tjejerna och sen slappa/tvätta/städa under helgen. packade undan mina julsaker kvar, bara ljusstakarna i fönstren kvar. de tänker jag låta stå kvar ett tag till eftersom jag vill ha något som lyser upp i fönstren. ska skaffa en lampa eller två och sen ta ner dem.

är nyduschad och känner mig fräsch, ska ta och sätta mig i soffan strax. ha det så bra! :)

bæjó!

Inga kommentarer: