söndag, januari 23, 2005

party party...

lördagen har varit mycket trevligt. jag jobbade mellan 11 och 14, det var nice. gjorde människor glada. en kvinna glömde sitt körkort och bankomatkort hos oss, men jag hittade dem på eniro.se och ringde till dem och sa att vi hade korten. de blev verkligen glada, trevligt att kunna hjälpa någon :)
sen köpte jag sushi på vägen hem och avnjöt det under stor vördnad... hehehe... sushi är verkligen min passion!!!
jóna och elli hade sin gemensamma födelsedagsfest hemma hos jóna. jag och gummi lånade ut stolar till henne. mycket trevligt! mycket trevligt! kul fest! jóna hade gjort jellyshots, de var hur goda som helst med grädde till! mmmmm ;-)
tog 25 bilder på festen som jag ska lägga upp nu strax. kolla ni in dem snarast möjligt!!! :D

ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: