måndag, januari 10, 2005

ingen rubrik...

jag kom inte på någon passande rubrik idag... hehehe... brukar få idétorka lite då och då när jag skriver så här mycket dagbok.
sov till halv elva och kravlade mig sen upp ur sängen, åh, vad jag är slut som människa... måste ta tag i mitt liv och göra något vettigt. tänkte följa med gummi till skolan imorgon, men jag är ju sååååå lat!!! :(
ska kolla träningspass imorgon också, kanske göra något sånt, är rejält trött på att bara köra styrketräning, det har börjat bli trist nu...
idag skrev gummi tenta i datakommunikation, hoppas att det gick bra för honom *håller mina tummar*... sen drog vi ner till stan och fixade lite saker. jag köpte dietpulver och kollade efter margit sandemo-böcker, men inget nytt har kommit än :( vill ha nya böcker att läsa, men samtidigt behöver jag en ny bokhylla, den är mer än proppfull... bara mina isfolket/häxmästaren/ljusets rike/svarta riddarna/blåljus + fristående böcker tar upp mer än halva bokhyllan, har fotobevis på detta!!! kommer snart upp här så att ni själv får se! :þ
lagade mexikanskt idag, det blev tortillas med quornfärs och diverse tillbehör (inklusive nachos), mycket smaskigt!!! resterna blir en köttfärssås någon dag... ;-)
hm... nu ska jag fortsätta kika på "extreme home makeover" och drömma om inredningar! hehehehehe... blir alltid så fixerad vid att förbättra min lägenhet när jag ser såna program...

jaja... ses ute i stormvinden!

bæjó!

Inga kommentarer: