fredag, januari 14, 2005

friday night...

och allt är precis som det ska vara. Det blåser lite ute, katten sover, tv:n är på och jag sitter framför datorn... hehe... har inte gjort mycket idag, men åtminstone mer än igår. gick upp halv elva, har varit nere i stan och handlat öl till gummi och hälsat på på mitt jobb. 30-50% rea och jag blev alldeles röd om fingrarna så mycket som det kliade om dem efter att ta upp plånboken och köpa ett par skor... ;-) men, jag klarade mig ifrån det och körde sen till öb och handlade lite jag behövde.
till mat gjorde jag spenat/fetaost/lök fyllda kuddar av filodeg, stekt kyckling med sötsur sås och kokt ris. mycket gott, mycket gott! :)
sammanställde jóna och gummis intervjuer idag och så har jag fixat ett foto av jóna, tack drengur för länken till hemsidan!

imorgon är det bogrens som gäller, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra... vi får se... ha det så bra så länge!

bæjó!

Inga kommentarer: