onsdag, januari 26, 2005

ny lägenhet...

natten till idag, kl. 00.00, bokade jag en ny lägenhet åt mig, gummi och fred. en trea på bataljonen. mycket trevligt, ska blir skönt med större yta. :D
idag missade jag min föreläsning *pinsamt* trodde stenhårt att vi skulle va i skolan på eftermiddagen, men så såg jag sofie och stefán utanför, skolklädda, och sofie hade dessutom ett anteckningsblock i handen. jag blev misstänksam och kollade mitt schema än en gång... oooops, föreläsningen var på förmiddagen istället... jaja, inte mycket att göra. man kan ju inte vrida tillbaks klockan...
tränade "step basic" idag, det var hur kul som helst! tur att man typ har dansat förr, eftersom det var en del steg jag kände igen, samt en del steg från tidigare aerbocis-upplevelser. men, det ska jag absolut göra igen! :)
innan träningen "raggade" jag upp sju stycken bananlådor från diverse affärer och ikväll har jag packat varenda av dem proppfulla med böcker, cd-skivor, videor, dvd-skivor, kuriosa, mm. måste, åtminstone, ha sju till... :( har så mycket som ska packas, jag önskar att flytten vore över och allt uppackat. dessutom måste jag skaffa tidningspapper så att jag kan packa in allt glas och mina (väldigt få) prydnadssaker.
så... fred har fått en ny lekplats inför natten... hehe... han hoppade i de tomma lådorna och la sig ner i dem, och nu när de är fulla, så ligger han på dem... lille katten... :þ

men men... nu är det snart sovdags! måste dock vädra ut lite grand innan jag går ner till gummi. det är ett dammparadis här uppe, och lilla jag som är småallergisk mot damm... isch... :(

ha det så underbart!

bæjó!

Inga kommentarer: