måndag, januari 03, 2005

hemma i skövde igen!

ja, äntligen!... hehehe... gick upp halv nio idag och åt frukost och packade klart. mamma och ann-margreth packade bilen åt mig eftersom de kan det bättre än mig :) körde vid 10-tiden, och fred var ju inte alldeles jättelycklig av att sitta i bur och åka långtur. han satt och mjaumade oavbrutet till svågertorp. där stannade jag och drog bort tidningspappret som låg underst i buren och som han höll på att "döda". efter det lugnande han ner sig. mjaumade lite från och till under resans gång, och han sov också en del.
köpte en mcchicken-hamburgare på mcdonald's i värnamo och körde snabbt igen. kom upp till skövde ungefär kl 15. det var nice att komma in i sin lägenhet igen, hade saknat den, men det var ju lite "tomt" eftersom man blivit van vid sällskap... men, jag har ju i alla fall min katt... har packat upp allt nu och åt pizza till middag idag, orkade inte att göra nåt, var totalt slut... :(
igår var jag, med mina tjejer, på bio och såg "the phantom of the opera", den var hur satans jävla bra som helst!!! och totalt trogen mot musikalen! jag var mer än fullt nöjd... hehehe... vill se den igen och igen och igen och igen... ;-)
jaja... nu ska jag kika lite på tv... imorgon har jag tenta 14.30-19.30... håll tummarna för mig! :)

bæjó!

Inga kommentarer: