onsdag, januari 12, 2005

åh vad jag är trött!!!

har tränat bodypump idag, knappt de kilon jag lyfter i styrketräning, men satan vad svag jag är i armarna och benen nu... hehehe... det var jobbigt, men kul! :) gör gärna om det!
gick upp halv elva idag, kände mig smått som en zombie, men upp kom jag. har inte gjort mycket idag, förutom slappat. har totalt glömt att jag skulle redigera gummis intervju, så det får jag göra imorgon istället... *suck*... jag och mitt minne... :þ
vill inte uppleva imorgon bitti när jag ska ta mig ur sängen. den har ingen stomme, så man kan ju inte rulla av till stående läge som med min säng och jag kommer nog att ha en underbar träningsvärk imorgon...
gummi gjorde sina jättegoda hamburgare idag med ungsbakade pommes till. det var hur gott som helst när man kom hem från träningen och stormen utanför. kl 21 ska han, drengur, ari och någon till spela poker, jag ska kolla "top model 3" bland annat... tänker inte röra mig mer än nödvändigt... hihi...

igår hade jóna födelsedagsfest efter jag hade bloggat, så jag skriver nu om det. det var jag, gummi, ari, gulli, óli, hanna, jóna och drengur (som tittade in en liten stund). vi åt kex med ostar och en jättegod röra (fick recept... weee), vindruvor, godis och dricka. spelade ett "kändisspel" senare, som vi i "la maffia" spelat en gång hemma hos nanna för länge sen, ni vet vad jag menar, tjejer... :þ kan ta detaljer via msn... mycket trevlig sen kväll, kom i säng vid två-halv tre.

nu ska jag leka lite med fred, han tycker så i alla fall... hehehe... ha det så bra i stormen!

bæjó!

Inga kommentarer: