torsdag, januari 06, 2005

äntligen hemma!

äntligen är han hemma! har typ gått hela dagen och väntat... hehe... men, nu behöver jag inte vänta längre... wohooo...
skulle ut och köpa biljett till handbollen idag, men hade totalt glömt att det var röd dag idag, så det blev tyvärr ingen handboll för mig.. *snyft* istället kollade jag lite på tv och kliade min katt lite då och då... hehehe...
har skrivit ett frågoformulär om rökning till jóna, som ska få det imorgon. det blev 14 frågor, bra frågor faktiskt...
sen har jag inte gjort med av värde, imorgon ska jag till skolan och påbörja "renoveringsarbetet" på min hemsida så att den blir hur fin som helst. :) sen ska jag nog träna, får se hur mycket jag sitter i skolan, det blir nog "bara" en promenad... men, en promenad är bättre än inget alls... hehe...
jaja... nu ska jag gå och röra om lite i den varma chokladen och invänta gummi...

bæjó!

Inga kommentarer: