fredag, januari 28, 2005

så här en fredag kväll...

då var det åter fredag och det är ju hundan vad snabbt tiden gått... hehe... mycket som har hänt den här veckan, många spännande saker. :)
ringde skövdebostäder idag och de sa att min lägenhet skulle antagligen hyras av två indier som ville flytta in snabbt, så nu är det "bara" gummis lägenhet som ska ut på marknaden. hoppas den går snabbt så kan vi snabbt få hela flytten avklarad! :)
idag var jag ledig, vi gick upp kl 10.40 och har inte gjort så jättemycket. gummi letade källor i skolan och jag satt hemma och kollade på discovery. vi har också varit och tränat. jag tränade body pump och gummi cyklade.
sen lagade jag kebabgryta och hade spaghetti till, det var hur gott som helst. har även spelat en omgång "call of duty" med pojkarna. börjar bli allt bättre på det. men, jag orkar inte sitta alltför länge med det, ska nog återgå till det senare. men, nu har jag ett annat "uppdrag": skämma bort min katt... han fäller, så när man kelar med honom, får man ett antal hår i munnen... häääh...

jaja... imorgon jobba 11-14 och sen kåren. kanske man är utklädd också... ;-) ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: