fredag, januari 21, 2005

another dull day...

in my life... hehe... gick upp vid nio och hade seminarium i skolan idag. det gick hyffsat bra och jag pratade lite med lisa efteråt. tappade bort mina öronmuffar nånstans i mediakorridoren *snyft* men, som tur var, hade jag ett reservpar. :)
tog sen en promenad till skövdebostäder och pratade lite med dem innan vi gick hem igen. mår inte så jättebra idag, hade nog lite feber igår kväll... :(
annars har jag inte gjort mycket. snön ligger vit på marken, fortfarande en trist (och hal) blandning av blötsnö och fluffig snö = extremt jobbigt att gå i.
nu ikväll är det tv-kväll och slappekväll, ska snart äta en god (och fettsnål) efterrätt jag vispade ihop lite snabbt.
imorgon ska jóna ha en rejäl födelsedagsfest (nummer 2), det ska bli jättekul, men på grund av begränsad tillgång av cash så avstår vi kåren senare på kvällen... yeye... det var nog allt för idag... ha det så gött...

bæjó!

Inga kommentarer: