tisdag, januari 11, 2005

skolarbete

har jag lyckats att göra idag! wohoo... hade sällskap till skolan med gummi, känns bra att gå dit med någon så att man verkligen kommer iväg. gjorde en rad förändringar/förbättrningar på antirök-sidan. har också fått gummi till att göra min intervju. ska försöka få med den imorgon på hemsidan. kolla in imorgon och se om något hänt... :þ
idag har jag också tagit det lugnt, som vanligt. fred har varit hur kelen som helst, men det märks att han börjar bli äldre. han sover mycket mer nu än vad han gjorde innan.
tog hand om resterna från gårdagens tortillas och gjorde en megastor omgång av vegetarisk "kött"färssås... ;-) den blev jättegod. har aldrig gjort en köttfärssås med quornfärs, det var en helt ny erfarenhet. inte heller blev man så där proppmätt som man blir av kött.
har filodeg i frysen, ska fylla med spenat och fetaost någon dag, kanske till helgen. det är gott, det vet jag efter nyårsafton! :)
imorgon ska jag plugga på hemsidan, ta det lugnt och träna lite body pump. dags att få en nyttig relation till mig själv igen... hehehe...
just nu ser jag på en gammal, romantisk klassiker - "pretty woman" - jaja, jag vet vad ni alla säger, men det var faktiskt en evighet sedan jag såg den sist. nu är visst reklamen över... ha det bra allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: