onsdag, januari 19, 2005

god kväll!

what´s up, darlings? ;-)
idag var det omscreening på "nya mediala former" i skolan, det gick bra. jag slapp komma tillbaks efter lunch för att rätta till saker och ting tillsammans med lärarna. så, nu är jag väl äntligen godkänd... hehehe...
kom hem och gjorde inte mycket, mådde inte så bra innan idag, men nu är det bättre. ska gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag får sova så mycket som möjligt innan det är dags att gå upp imorgon, kl 10... :þ
gjorde pizza idag, jag tror - seriöst - att det har blivit en ny knudan-specialitet... ;-) den är, seriöst, godare än de man köper... hehe... sen har jag också kollat på ett av mina favoritprogram, "top model 3", det var dubbelavsnitt idag... wohoo...
imorgon ska vi, i vår analysgrupp, mötas hemma hos mig kl 11 och analysera en valfri äventyrsfilm. hoppas den inte är för lång och att den är hyffsat lätt att analysera enligt propp´s analys om ryska folksagor... men vi får se... det blir åtminstone lätt att hitta karaktärerna... :)
imorgon ska jag också träna body pump och ha schemamöte på jobbet, ska skriva in mitt februarischema när jag är klar med bloggen.
jaja... what else is new? inte mycket... faktiskt.. så, ha det så bra i chokladpuddingen! :þ

bæjó!

Inga kommentarer: