onsdag, februari 03, 2010

Frestelser

Idag är det dag tio av min sockerfria månad och det har varit lätt att hålla sig borta... Tills nu... Gummi har en påse med chips han fick igår som han precis har öppnat. Visst, det är sourcreme & onion, men när man är sugen så kan smaken kvitta. Hehe. Det är nog bäst att limma fast mig här i fåtöljen och inte titta mot köket. Klarar jag detta så har jag överlevt min första, riktiga frestelse. :) En bra träning inför två kalas jag ska på den här månaden.

Vi hade nattgäst i natt så katten fick sova inne hos oss i natt. Givetvis la han sig bredvid mig, och eftersom han inte är särskilt liten heller, så minskade sängens bredd automatiskt med 30-40 cm. Jag hade burit in hans korg och filten låg på en stor kudde, men det var ända kloss in till mig som han sov. :)

Jakten på Paulúnbaren går vidare men jag har i alla fall fått ett hett tips. Burlövs center, here I come! Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: